Blokady Skuter Dwusow

Sprawdź najpopularniejsze skutery, motocykle 125 ccm i motorowery. Zobacz czym interesują się Użytkownicy Jednoślad.pl.



Więcej o Blokady Skuter Dwusow w portalu Jednoślad.pl




Więcej o Blokady Dwusow przeczytasz na Forum Jednoślad.pl


Blokady w Via 50

... witam, mam skuter via 50 (4t) , zdjołem następujące Blokady stożek -duży filtr paliwa -w wariatorze ...

Blokady w 4t

... witam mam pytanie dotyczące blokad w skuterze. otóż sprawdzałem Blokady i tak(nowy skuterek jechał 55km/h) w filtrze powietrza nie było w gaźniku nie było i własnie odpiąłem ten kabelek i to dało tak do 65km/h,niedawno patrzyłem na blokadę wariatora ...

Blokady.

... czy jak zdejmę Blokady to przepadnie mi gwarancja i czy jak są zdjęte ...

Blokady

... i jestem tam i sie pytam pani sprzedawczyni (u nich w serwisie kupowalem skuterek) dlaczego mi skuter po sciagnieciu blokad jesdzie tylko 60km/h. ona zapytala sie mnie gdzie sciagalem Blokady no ja odpowiadam u kolegi i te 2 na slepej kiszce i wariator i ona powiedziala ze to nie wszystkie ...

blokady

... ej gdzie sa Blokady w kymco dj bo nigdzie nie pisze ? ...

Pol blokady

... czyli dokrecic aby Blokady nie zdejmowac ale skuter lepiej jechal ...

blokady w 727 eco

... witam!gdzie znajduja sie Blokady w romecie 727 eco i jak je zdjac?z gory dzieki za odp ...

blokady

... witam. czy kymco g-dink 125 z 2014r posiada Blokady osiagow. ? pozdrawiam. ...

Blokady

... mam pytanie wie ktos moze gdzie znajdują sie Blokady w motorze benzer yankee za odp z góry dzięki :d ...

Blokady !!!!!!!!!

... witam mam do was pytanie. czy w modelu \"faspider f8\" są Blokady jeśli tak to gdzie??? bo słyszałem że w tym modelu nie ma a v-max maksymalny to 65 km/h ...

Blokady

... witam posiadam zippa quantuma 2t moje pytanie brzmi gdzie znajduja sie Blokady i jak je sciagnac mam przejechane 2500km wiec chyba juz najwyzsza pora ;) ...

Blokady !

... witam mam skuter kymco dj 50 wskazówka zatrzymuje mi się na 60km/h powiecie mi gdzie znajdę Blokady bardzo chciałbym zwiększyć v-max+ mam podpięty moduł jak go odepnę wzrośnie prędkość ? ...

blokady 4T

... witam.byłem dziś na serwisie moim zipp parco . przegląd po 2 tyś km. wyregulowali mi gaźnik, ale chyba nie zdjęli blokad bo jadę 48 km/h. wie ktoś może gdzie są Blokady ? ...

[Blokady]

... witam. od krótkiego czasu posiadam zipp quantum r ! powyżej 2000 km zamierzam ściągnąć Blokady mam pytanie gdzie są one umiejscowione. posiadam prawo jazdy kat. a . więc proszę o odpowiedź... w moim przypadku jest to legalne.. : ) ...

Blokady

... witam mógłby mi ktoś napisać gdzie skuter boatian bt49qt-6 posiada Blokady i jeszcze jedno kupiłem go używanego i sprzedawca twierdził ze jest odblokowany a v max ma około 65km/h co zrobić aby jechał około 75km/h? silnik 4t ...

blokady w 2t

... bedzie przymulony. 2. gdzies czytałem ze w oleju na dotarciu w 4t mogą znaleźć sie opiłki, mój jest 2t lecz olej dozuje sobie sam. 3. czy da sie domowej roboty przywrócić Blokady na co ...

Blokady

... witam. mam pytanie dotyczące Blokady w filtrze powietrza. czy po wyjęciu tej rurki musze zmienić dysze? bo czytając kilka poradników w internecie zdania są podzielone. jedni mówią że trzeba wstawić większą inni że można ...

Blokady PGO

... witam! posiadam skuter pgo t-rex 50. jeździ wolno ale nie wiem czy ma jeszcze jakieś Blokady czy może mi ktoś napisać gdzie je mogę odszukać?? proszę o dokładne podanie miejsca owych blokad. jeśli nie to może macie jakieś propozycje co do tuningu? jeśli już to ...

Blokady ROMET 767 2T

... siema. jak sciagnac Blokady w romet 767 2t? gdzie sa te ...

Romet 777 4T - blokady

... witam. posiadam skuter romet 777 4-suwowy i chciałbym zdjąć z niego Blokady lub go przyspieszyć nie dokupując żadnych części. czy ktoś może mi poradzić jak to zrobić, gdzie są ...

Blokady w Sym Orbit 50

... witam. chciałbym się spytać o Blokady do syma orbit 50 4t. skuter zablokowany jechał mi 60km/h. a teraz jak kupiłem moduł w serwisie to jedzie mi tak około 70km/h. są jeszcze jakieś ...

romet 717 4t blokady

... siema gdzie sa Blokady w tym skuterku?? narazie zdjalem (jakie znalazlem): - srubka z gaznika - rolki z 6g, zmienilem na 4,5g - odcialem zawirowywacz spalin na wariatorze, ani w filtrze powietrza ...

Blokady w Sym Jet Sport 50 R

... jak w temacie.gdzie w/w skuter ma Blokady ?.wiem że na wariatorze jest tulejka,na rurze wydechowej jest taka zaślepiona rura - poza tymi dwoma gdzie są jeszcze ...

Blokady i tłumik

... witam jestem posiadaczem chińskiego skuter longjia evo 50 i zamierzam śćiągnąć Blokady ,więkoszość skuterów chińskich to 4t a ten to 2t więc ...

Quantum r blokady

... witam,orientuje sie ktos ktore Blokady posciagac by skuter zipp quantum r 2t dostal wiekszej mocy?isc lepiej do serwisu na sciagniecie tych blokad czy sprobowab samemu je sciagnac chociaz te podstawowe?skuter na prostej drodze jedzie ...

Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>


Zamów Bezpłatny Tygodnik Skuterowo.com


Skuterowo.com Poleca:

RMT Daystar 125 – Motocyklową majówkę czas zacząć #14 Szybcy i Wolni Vlog
Kluczyki, dowód rejestracyjny, rękawice, kask, kurtka i możemy ruszać w zakorkowane miasto na nowym RMT Daystar 125. Zaczynamy weekend majowy....

Jazda motocyklem ze słuchawkami. Tak czy nie?
Zatrzymuję się na światłach. Obok mnie staje chłopak na takim samym motocyklu jak mój. Pokazuje na mojego sprzęta palcem i...

Policyjne pościgi. Brazylijska policja potrafi jeździć na Yamaha XT660 i Honda XRE
Pamiętacie filmik z polską policją "uczącą się" jeździć na placyku w czasie konkursu na Policjanta Roku? Porównajcie go teraz z...

Nowe zabezpieczenia motocyklowe w ofercie Kovix
Niedawno informowaliśmy o ofercie zabezpieczeń motocyklowych i blokad Kovix, których importerem w Polsce jest firma Moretti Parts. Teraz możemy poinformować,...

Test Honda Africa Twin CRF 1000 2016 #1: Moje pierwsze opinie
Na tę chwilę czekałem wystarczająco długo. Za długo. Ale moja cierpliwość została nagrodzona i w moje ręce wpadła nowa Africa...

Wypadki motocyklowe? Nie tym razem, było blisko, ale…
Jeżdżąc motocyklem czy skuterem musisz mieć oczy dookoła głowy. Musisz obserwować otoczenie, przewidywać ruchy innych uczestników drogi. Ale przecież każdy...

LWG, czyli lewa w górę. Czy to pozdrowienie ma szansę przetrwać?
Kiedyś było tak, że podniesieniem ręki pozdrawiali się wszyscy użytkownicy jednośladów z napędem spalinowym. Nieważne, czy skuterzysta mijał chopperowca, czy...

Spokojnie kradniesz sobie skuter, a tu nagle… eksplozja
Kilku gości w USA ma ciekawą zabawę. Otóż w dzielnicach, w których kradzieże są bardziej powszechne niż tłok w autobusie,...

Dni otwarte w Inter Motors Radom i 10% rabatu dla każdego
Już w sobotę 29 - 30 kwietnia 2016 w SALONIE INTER MOTORS Radom ul. Miłej 17 odbędą się DNI OTWARTE....

Mandaty z Francji i innych krajów Unii. Koniec bezkarności kierowców
Planujecie wakacje na Zachodzie Europy? Uważajcie na fotoradary, które robią zdjęcia od tyłu, a takich niestety na europejskich ekspresówkach jest...

Rusza program Zipp Gwarancja Najwyższych Standardów. Dostaniesz skuter zastępczy za darmo
Wczoraj Zipp oficjalnie rozpoczął program Gwarancja Najwyższych Standardów. Użytkownicy skuterów tej marki będą mogli liczyć na darmowe skutery zastępcze. Czytaj...

Myślałem momentami, że to ostatni dzień mojego życia dzięki Zipp #13 Szybcy i Wolni Vlog
Zipp zaprosił nas na specjalną konferencję prasową z okazji rozpoczęcia nowego programu serwisowego Gwarancja Najwyższych Standardów. Szczerze? Myślałem momentami, że...

Pomagając innym spełniła marzenia na Bartonie N125 – niezwykła historia Pani Adriany
Sezon motocyklowy w pełni. Jak co roku w wybranych miastach rusza akcja krwiodawstwa pod sztandarem Motoserca. W zeszłym roku po...

Jaki motocykl kupić, tak by nadawał się do wszystkiego?
Można znaleźć setki rozprawek w internecie o tym jaki motocykl kupić. Jaki pierwszy, jaki na miasto, jaką 125-tkę, a jaki...

Test Yamaha NMAX 125 #1: Osiągi są doskonałe, a radość z jazdy wielka
W jedynym z komentarzy pod wpisem o Hondzie PCX 125 pojawiła się prośba o przetestowanie i opisanie Yamahy NMAX 125....

Polecane testy, porady, opinie...

 
Romet Retro 7 125 dla blogera roku

Romet Retro 7 125 dla blogera roku

08 lutego 2013

Blog Roku to największy konkurs polskiej blogosfery organizowany przez portal Onet.pl. W tegorocznej edycji konkursu firma Arkus & Romet Group ufundowała skuter Romet Retro 7, o wartości 4 tyś zł.

125 ccm Wiadomości0 opinii

Kiedy Będzie Koniec Zimy?

Kiedy Będzie Koniec Zimy?

08 kwietnia 2013

Spece od pogody są zgodni. To już koniec zimy, więcej śniegu nie będzie. Z dnia na dzień przez najbliższe kilka tygodni będzie coraz cieplej. Można zatem śmiało przygotowywać sprzęt do sezonu.

Wiadomości15 opinii

Dramatyczne Prognozy do Końca Lipca

Dramatyczne Prognozy do Końca Lipca

18 lipca 2011

W naszej części Europy przewlekła jesień. Zła aura ma panować jeszcze przez co najmniej dwa tygodnie. To dramatyczna informacja z punktu widzenia społecznego i ekonomicznego.

Wiadomości8 opinii