Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Spalanie Suzuki Ignis 1 3

kask blendaW poniższym zestawieniu znajdziesz liczne odpowiedzi na temat tego zagadnienia.  Wśród nich liczne testy, opinie oraz dane techniczne dotyczące jednośladów o każdej dostępnej na rynku pojemności. Wśród nich także wypowiedzi na Forum Jednoślad.pl oraz liczne komentarze.


Więcej o Spalanie Suzuki Ignis 1 3 w portalu Jednoślad.pl


Spalanie motocykli 125 i co wybrać - nowy czy używany? Social 6 Skuterowo.com

Spalanie motocykli 125 i co wybrać - nowy czy używany? Social 6 Skuterowo.com

... wtedy trzeba wyczuć ten minimalny próg. najciekawsze i najśmieszniejsze jest to, że w te liczby i te wartości nie wierzą posiadacze 50 cm3. pięćdziesiątka czterosuwowa legitymuje się mniej więcej podobnym Spalanie między 2.5 do 3 litrów, a dwusuwowa jednostka (2t) potrafi nawet spalić 4 litry na setkę. z tego względu też musicie pamiętać, że przesiadając się z 50 cm3 na ...

Spalanie /100 km: Ile palą motocykle i skutery 125 ccm?

Spalanie /100 km: Ile palą motocykle i skutery 125 ccm?

... jednostki i nieco lepszymi osiągami. summa summarum - można naleźć na rynku małe i lekkie pojazdy 125 ccm, które za sprawą dobrodziejstw współczesnych systemów zasilania silnika mogą legitymować się średnim Spalanie niższym, niż 2 l/100 km. nieco większe konstrukcje, jak choćby aprilia sr max 125 konsumują w mieście (!) nie więcej, niż 2.4 l. zaskoczeni? ...

Tankowanie, spalanie, robienie kosztów oraz jak działa myjnia automatyczna - Skoda Superb 2.0

Tankowanie, spalanie, robienie kosztów oraz jak działa myjnia automatyczna - Skoda Superb 2.0

... czyli 50 litrów niecałe. okej, jest i kod do myjni. kosztów narobionych jeszcze ile można, 828 km od ostatniego tankowania w warunkach trasowo-miejskich. powiem wam jakie było mniej więcej takie Spalanie od ostatniego tankowania. 5.3 ! mniej więcej takie ...

Duże spalanie? Słabe osiągi? Wyreguluj gaźnik (skutery/motorowery)

Duże spalanie? Słabe osiągi? Wyreguluj gaźnik (skutery/motorowery)

... słabe osiągi? za duże Spalanie to oznaka, że należy przyjrzeć się prawidłowej regulacji gaźnika, filtrom powietrza, paliwa i świecy. oto tutorial, jak krok po kroku zabrać się za te na pozór skomplikowane czynności:   1. filtra ...



Więcej o Spalanie Suzuki Ignis przeczytasz na Forum Jednoślad.pl


Dysza w Zumico Ignis

... samo i sadze ze to znowu jest dysza bo mechanik stary i nie wymienil jej tylko przedmuchal i wstawil ta sama. moglibyscie mi powiedziec jaka dysze ma skuter zumico Ignis moze poprostu wystarczy zmienic dysze na wieksza np. #80 . tylko musze wiedziec jaka mama teraz w skuterze. :( prosze pomozcie . :( ...

Problem z Zumico Ignis

... witam. mam taki problem z zumico Ignis mianowicie nie chce mi odpalic, i przy kopaniu kopniakem nie podaje paliwa do filterka, wgl paliwo nie idzie przez wężyk (chyba, ze przy zgaszonym nie podaje paliwa ). ...

Benzer syracus czy Zumico Ignis ??

... wybieram skuter lepszy benzer syracuse czy zumico Ignis ? benzer syracuse: http://skutery.lomza.pl/products/126-syracuse-2st.aspx - 2suw. zumico ...

Zumico Ignis nie odpala - pomocy.

... witam dwa dni temu zakupilem skuter zumico Ignis jezdzil bardzo dobrze problem pojawil sie dzisiaj skuter zapalil ladnie dalem przygazówke i zaraz zgasilem i na tyle sie skonczylo nie moge go dalej odpalic odkrecajac swiece zauwazylem ze ...

Wymiana tłumika Zumico Ignis,

... oryginalny tłumik jest już na wykończeniu (był 2 razy malowany, bo rdza ._. oraz jego \"wkład\" się cały rusza), więc chciałbym zakupić nowy, najlepiej \"sportowy\". osobiście myślałem o tym : http://motor-x.pl/czesci-do-skutera,zumico, Ignis co sądzicie o tym? polecacie jakiś inny? jedyny wymóg jaki mam to cena : do 500 - 600 złotych, aczkolwiek wolabył zaoszczędzić pieniądze na inne, warte uwagi części do ...

Spalanie 4t

... witam. mam pytanie jakie moze byc Spalanie skutera 4t po zmianie cylindra na airsal 72ccm, wariator i sprzęgło malossi i ze sportowym wałkiem rozrządu naraku? pytam sie bo zamówiłem juz te części i nie wiem ...

Spalanie nrg

... które były w zestawie i efekt jest niezły (fajne przyśpieszenie i v-max 85 licznikowe). niestety jak się potem okazało skuter pali mi 5l/100 przy jeździe 60km/h. czy to prawidłowe Spalanie drugi problem jest taki że skuter od 0 do 2km/h powoli się rozpędza, dopiero jak wejdzie na obroty to przyśpiesza. jednak najbardziej denerwuje mnie to że kiedy próbują zakręcić ...

Spalanie

... toros f16 4t. z blokadami, jazdą bardzo ekonomiczną, z delikatnej manetki, dojeżdżanie do świateł z manetką "0" - Spalanie 1,8l/100km ...

Spalanie

... mam pytanie na oku mam keewaya ry8 z cylndrem 60ccm jest w dosyc dobrym stanie ale martwi mnie jedno a mianowicie jego Spalanie ile bedzie spalał z tym cylindrem?proszę podać przybliżona wartość ...

Spalanie

... przez pomylke :) [ dodano: 2008-08-27, 09:33 ] filtr mam z wkladem papierowym.. czysci się go sprezonym powietrzem ale sprawdzalem.. filtr jest w porzłdku.. slyszalem ze swieca moze wplywac na Spalanie prawda to? ...

Spalanie

... polecam stronę http://www.motostat.pl/ wpisujesz ile przejechałeś od ostatniego tankowania lub ile zapłaciłeś za benzynę i ile nalałeś a program sam wylicza ci Spalanie ewentualnie możesz zalać bak do pełna i zrobić 25 km i znów zatankować a wynik pomnożyć 4x ale lepiej zrobić 100km i znów zalać. ...

Spalanie na cylindrze 70 cm3.

... chcę kupić do mojego 2t cylek 70cc ale boje sie ze Spalanie będzie bardzo wysokie. do tego jakiś gażnik większy. czy ...

Romet 700 - spalanie.

... witam. jestem posiadaczem w/w rometa, chciałbym się dowiedzieć ile & by mogło wynieść Spalanie skutera po wymianie modułu i wariatora przy średniej prędkości 50-60km/h. teraz przy niedotartym silniku i przy stałej prędkości 40km/h ...

Iglica a spalanie

... o ile wzrośnie Spalanie jeśli iglice założę na 2 rowku od dołu z trzeciego (5 rowków jest ogólnie) ...

Spalanie - smiech!

... 1.raczej nie powinna byc konieczna...jeśli juz to wymiana dysz 2.sproboj inaczej się nie nauczysz 3.tak polozenie iglicy ma wplyw na Spalanie ...

Spalanie na 70cc

... witam. mam zamiar założyć do keeway hrr cylinder 70cc jaki polecacie ? jakie Spalanie osiągne przy optymalnej jeździe na tym cylindrze ? ...

jak zmniejszyc spalanie???

... na 70cc i gaźnika na 17,5mm skuter pali mi ok.6-7/ 100km :!: :shock: . wiec nie wyrabiam się juz z kasa na paliwo...jak się da zmniejszyc to Spalanie ...

wysokie spalanie

... silnik ładnie wkręca się na obroty,ale czasami tak jakby go coś muliło po natychmiastowym dodaniu gazu. no i to Spalanie zdradź mi swój sposób na optymalne ustawienie gaźnika. ...

wpływ na spalanie

... jak myślicie czy olej w 2 suwach ma znaczenie w spalaniu czy lepszy olej to mniejszy wydatek na stacji aha i co ma wpływ na Spalanie ...

Piaggio spalanie

... witam, mój kumpel ma problem z piaggio 125 2t. jest w nim wysokie Spalanie najniższe jakie udało się osiągnąć to 7l, a tak średnio to około 8l. co to może być za przyczyna? przewody wszystkie są szczelne. ...

Wysokie spalanie 4t

... http://www.skuterowo.com/duze- Spalanie przy regulacji gażnika kierowałem sie tym materiałem w ktorego 5 punkcie pisze że wkrecajac srubę w prawo zwiekszamy bęnzynę a wykręcając w lewo zmniejszamy ...

SYM Orbit 4t spalanie

... witam! posiadam skuter sym orbit 4t mam przejechane ok 350 km. chcialem sie zapytac czy Spalanie na poziomie ok 2,9-3l/100km to troche nie za duzo jak na 4t ? osobiscie myslalem ze spali mi jakies 2,2-2,5l/100km..:( moze ktos tez ma ten skuter i powie ile ...

Duże spalanie .

... spalił cały bak (5l) w 50 km , tylko to nie było ciągła jazda tylko krótkie odcinki ale i tak to za dużo co może być spowodowane tak dużym Spalanie ? kompresja jest w jak najlepszym porządku , gaźnik 19mm dysza 90 .. i tak ma objawy jakby miał za małą dysze , czy przyczyna takiego ...

duze spalanie piaggio

... siema. mojemu koledze runnerka pali 5l chociaż ma tylko yasuni z'tk? i hebo ng. po wymianie waria mu leci 75 i wzrosło Spalanie a przed 95km/h i niskie ...

Blokada w gaźniku a spalanie.

... 900 km, więc uznałem, że zdejmę blokadę z gaźnika, innej na razie nie będę zdejmował. blokadą jest chyba złota śrubka pod dekielkiem gaźnika, czy mam ją wykręcić i czy Spalanie po zdjęciu tej blokady spadnie, bo głownie na tym mi zależy, bo skuter ma dobre osiągi(v-max to według licznika ok. 70 km, przy sprzyjających warunkach nawet 80 km według ...

Pozostałe tematy z bazy wiedzy>>

Polecane porady, testy, opinie...

Pięć powodów potwierdzających, że kierowcy jednośladów jeżdżą lepiej niż kierowcy aut

Pięć powodów potwierdzających, że kierowcy jednośladów jeżdżą lepiej niż kierowcy aut

17 maja 2016

Po drogach jeżdżą setki tysięcy osób. Jedni w samochodach osobowych, inni w ciężarówkach, jeszcze inni na motocyklach, skuterach i motorowerach. Dlaczego uważam, że kierowcy jednośladów „ogarniają” najlepiej? Oto pięć powodów.

Motocykle Opinie Skutery0 opinii

Znak T-11: tabliczka wskazująca przeprawę promową

Znak T-11: tabliczka wskazująca przeprawę promową

02 stycznia 2010

Tabliczka umieszczana jest wraz ze znakiem A-30 inne niebezpieczeństwo przed dojazdem do przeprawy promowej.

Prawo0 opinii

Poznaliśmy nowy skuter od Zipp: Quantum QR Max 125

Poznaliśmy nowy skuter od Zipp: Quantum QR Max 125

07 marca 2016

Zipp Quantum R Max 125 to kolejny z debiutantów na sezon 2016. Marka za 8000 PLN proponuje sporych rozmiarów maxi skuter na prawo jazdy B. W nim znajdziecie dużo ciekawych rozwiązań dla gadżeciarzy.

125 ccm Skutery Wideo9 opinii

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.


  • Facebook
  • YouTube